- Sklep
- Edukacja i kształcenie
- Pomoce naukowe
- Karty edukacyjne
- Dotknij i zgadnij - edukacyjna gra karciana
Dotknij i zgadnij - edukacyjna gra karciana






















Cena za szt.
Opis produktu
KARTY EDUKACYJNE ZWIERZĘTA - DOTKNIJ I ZGADNIJ
Czy to panda, lemur, łoś a może miś koala? W tej grze gracz musi jak najszybciej odgadnąć, które z czterech zwierząt widocznych na awersie, kryje się po drugiej stronie karty wykorzystując do tego wyłącznie zmysł dotyku! Jak to możliwe? Kontur i charakterystyczne elementy ilustracji znajdującej się na rewersie pokryto specjalnym lakierem 3D! Doskonała i oryginalna zabawa dla osób w każdym wieku i fanów uroczych zwierzątek
Szukasz prostej gry, która przypadnie do gustu każdemu bez względu na wiek? W Dotknij i zgadnij Karty Zwierzęta możesz zagrać nawet z pięciolatkiem, ale i dorośli nie będą narzekać na nudę. W tej wyjątkowej grze obrazek znajdujący się na rewersie karty pokryty jest specjalnym, wypukłym lakierem. Na awersie znajduje się ta sama ilustracja, ale w towarzystwie trzech innych. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który z czterech obrazków z przodu karty, jest pokazany na odwrocie - posługiwać można się tu jednak wyłącznie dotykiem!
W tej grze Zwierzęta ilustracje nawiązują do zwierząt takich jak miś koala, lis, pingwin czy wielbłąd.
Gra karciana oferuje kilka wariantów rozgrywki, m.in. drużynowy, w którym osoba dotykająca karty nie widzi również obrazków znajdujących się na awersie i musi komunikować się z widzącym członkiem zespołu.
Co wyróżnia produkt ?
- NOWOŚĆ na polskim rynku! Wchodzimy w zupełnie nowy wymiar prostych karcianek, w którym w szczególny sposób wykorzystujemy zmysł dotyku
- proste zasady gry
- dynamiczna rozgrywka
- tematyka dla dużych i małych
- ciekawe ilustracje
Co rozwija?
- Zmysł dotyku
- Koncentrację
- Wyobraźnię
- Rywalizację
Ekspresowa wersja zasad:
1. Dobierzcie jedną kartę ze stosu, bez podglądania rewersu.
2. Równocześnie starajcie się za pomocą dotyku zidentyfikować właściwy obiekt na rewersie.
3. Jeśli znasz odpowiedź, krzyknij “stop\", odłóż kartę i poczekaj na resztę graczy.
4. Zostałeś ostatni? Musisz od razu odłożyć kartę.
5. Udzielcie odpowiedzi. Najszybszy gracz zdobywa 2 punkty za dobrą odpowiedź, pozostali po 1 punkcie. Błędna odpowiedź nie przynosi punktów.
W PRZYPADKU ZAMÓWIEŃ NA "PRODUKTY WYSOKOGABARYTOWE I MEBLOWE" NIE OBOWIĄZUJE KWOTA DARMOWEJ DOSTAWY. KOSZTY TRANSPORTU ZOSTANĄ DOLICZONE INDYWIDUALNIE PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA. W CELU UZYSKANIA KONKRETNYCH INFORMACJI ZAPRASZAMY DO KONTAKTU PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA.
Opinie
Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.










Powiązane produkty

Zestaw piankowy - 14 el.

Stół szkolny prostokątny 120x80 BUK-czarny

Plansza edukacyjna- Kropka, dwukropek, wielokropek

Poduszki kolorowe siedziska kwadratowe - 10 sztuk

Układanka drewniany alfabet - litery duże

Ławka szatniowa wolnostojąca LS-07

Krzesło szkolne uniwersalne AB

Akcesoria do zabawy w piasku 3-EL

Drabinka treningowa 8 metrów
